luni, 23 decembrie 2013

De ce COMPANIA DDD e solutia ta ?

Daca nu vrei sa ramai traumatizat|a, ca si mine, de “musafirii nepoftiti”  de acasa sau la
firma  trebuie sa stii ca o firma de deratizare profesionista  este solutia ta perfecta!
Mai ales daca locuiesti in Bucuresti!
DDD
Caci eu am ramas cu sechele, din primul an de studentie, 
cand am coabitat in camaruta
mica din  camin, vreme de  mai bine de un semestru, cu doua fete, 
doi sobolani si o gasca interminabila de gandaci.  
Pe langa faptul ca adormeam cu lumina aprinsa si nu puteam
pastra nimic de mancare in camera, ne uram administratorul, dar si el pe noi!
Cand aveam bani mergeam, in vreun restaurant accesibil, dar nici atunci nu era sigur!  Nu
o data s-a intamplat sa gasim cate un gandac imens  care inota  in sos, printre chiftelute
sau aripioarele de pui.
Saream in sus innebunite si amenintam cu drepturile omului, Sanepidul si politia!
Aproape la fel de oribil, a fost si atunci cand, am avut onoarea sa pasesc in anticamera
unui  nou cabinet stomatologic, in mijlocul caruia doi soricei se jucau parca de-a v-ati
ascunselea.
- Ce Dumnezeu, am strigat! Nu exista nici o firma de dezinsectie, in orasul asta? Si am 
jurat ca nu voi mai trece pe acolo niciodata!
Fie ca administrezi un restaurant sau ai un cabinet particular si nu vrei sa-ti pierzi  
clientela, fie ca locuiesti intr-un camin studentesc|de nefamilisti sau ai propria ta casa
trebuie sa stii  ca  un contract de deratizare cu o firma profesionista e mana cereasca.
De aceea COMPANIA DDD e solutia ta!
Copyright © @diane.ro

Un comentariu: